Trods manglende yoghurtsalg satser Chr Hansen yderligere på Kina

Ingredienskoncernens ledelse må vente med tålmodighed på verdens største yoghurtmarked, hvor salget af fermenterede mælkeprodukter står i stampe. En ny satsning skal ramme det kinesiske marked bredere, siger koncernens finansdirektør.
Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix
Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix

Fødevaredivisionen i ingredienskoncernen Chr. Hansen klarede sig dårligere end ventet i de første seks måneder af koncernes skæve regnskabsår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også