Paradis vil ramme mere lokalt med isbutikker

Den danske iskæde fornyer sit udtryk i håb om at ramme en bredere målgruppe, hvor den yngre forbruger og børnefamilien fremover skal være i fokus. Det betyder bl.a. et nyt visuelt udseende og nye varer i sortimentet.
Tilføjelser til sortimentet lyder bl.a. på bubble tea, som skal tiltrække de yngre kunder og børnefamilierne. | Foto: PR / Paradis Is.
Tilføjelser til sortimentet lyder bl.a. på bubble tea, som skal tiltrække de yngre kunder og børnefamilierne. | Foto: PR / Paradis Is.

Lørdag åbnede Paradis dørene op for endnu en sæson, og i den anledning blev kædens tradition med gratis is til gæsterne på åbningsdagen igangsat - dog med et coronafortegn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter