Lagkagehuset skruer op for investeringerne i digitale salgskanaler

Som konsekvens af coronakrisen har Lagkagehuset genovervejet sin måde at drive forretning på. Kæden har øget investeringerne i de dele af forretningen, der har drevet væksten under pandemien, siger topchef.
Foto: PR / Lagkagehuset
Foto: PR / Lagkagehuset

Lagkagehuset har som konsekvens af coronakrisen genovervejet sin måde at drive forretninger og butikker på, forklarer adm. direktør Jason Cotta i et interview med Børsen.

Bagerkæden har besluttet at udvikle alle de salgskanaler, der har vist sig effektive under nedlukningen.

"Det er de digitale muligheder for salg, click'n'collect, takeaway samt drive-through. Det er her, vi har set vækst, så det er kun naturligt, at det har fået os til at investere yderligere i de tiltag," siger han og tilføjer, at Lagkagehuset også er blevet mere fokuseret på sin kundestrøm.

Lagkagehuset sælger 20.000 fastelavnsboller om dagen

Landets bagere oplever historisk travlhed 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter