FødevareWatch

Lagkagehuset skruer op for investeringerne i digitale salgskanaler

Som konsekvens af coronakrisen har Lagkagehuset genovervejet sin måde at drive forretning på. Kæden har øget investeringerne i de dele af forretningen, der har drevet væksten under pandemien, siger topchef.

Foto: PR / Lagkagehuset

Lagkagehuset har som konsekvens af coronakrisen genovervejet sin måde at drive forretninger og butikker på, forklarer adm. direktør Jason Cotta i et interview med Børsen.

Bagerkæden har besluttet at udvikle alle de salgskanaler, der har vist sig effektive under nedlukningen.

"Det er de digitale muligheder for salg, click'n'collect, takeaway samt drive-through. Det er her, vi har set vækst, så det er kun naturligt, at det har fået os til at investere yderligere i de tiltag," siger han og tilføjer, at Lagkagehuset også er blevet mere fokuseret på sin kundestrøm.

Lagkagehuset sælger 20.000 fastelavnsboller om dagen

Landets bagere oplever historisk travlhed 

Mere fra FødevareWatch

Paradis har solgt sin amerikanske forretning

Efter udfordringer på det nordamerikanske kontinent har Paradis endelig fundet en køber til sine 14 butikker i Californien. Den nye ejer vil føre nogle af de planer ud i livet, som de danske ejere ikke har haft penge til, siger bestyrelsesformand Jan Steenhard.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier