Burger King tager retrovejen i USA med nyt udseende

Burgerkæmpen har for første gang i 20 år skiftet markant ud i sit brandudtryk i USA. Forandringen skal bredes ud i hele verden.
Foto: Rbi/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Rbi/Reuters/Ritzau Scanpix

Burger, fritter og sodavand er velkendte, men fremover skal det pakkes ind i nyt retroudseende hos Burger King, ifølge Forbes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også