FødevareWatch

Burger King tager retrovejen i USA med nyt udseende

Burgerkæmpen har for første gang i 20 år skiftet markant ud i sit brandudtryk i USA. Forandringen skal bredes ud i hele verden.

Foto: Rbi/Reuters/Ritzau Scanpix

Burger, fritter og sodavand er velkendte, men fremover skal det pakkes ind i nyt retroudseende hos Burger King, ifølge Forbes.

Der sendes røde tråde tilbage til Burger Kings begyndelse i 1954 med det nye udseende, skriver det amerikanske medie. Burgerkæmpen begynder i USA med at pakke både mad og restauranter ind i det nye udtryk, men tanken er at udbrede det til resten af verden de kommende år.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier