FødevareWatch

Æbleskivesatsning udsolgt halvvejs gennem december

Naturli Foods lancerede i oktober sine første plantebaserede æbleskiver. "Der er kunder, som kunne sælge flere, end vi kunne levere," siger Henrik Lund.

(ILLUSTRATION) | Foto: Miriam Dalsgaard

Med godt to uger til jul stod adm. direktør i Naturli Foods, Henrik Lund, med lidt af et luksusproblem. I oktober lancerede den plantebaserede fødevareproducent sine første æbleskiver i markedet.

"I dag har vi udsolgt på lageret og kunne ikke have produceret flere," siger Henrik Lund til FødevareWatch og tilføjer:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier