Restaurantkæde har fremrykket nye koncepter under corona

Der har ikke været helt så meget at se til i Flammens restauranter siden marts, og det har betydet, at planlagte koncepter er blevet rullet hurtigere ud.
Foto: PR/Restaurant Flammen
Foto: PR/Restaurant Flammen

Som del af en ny strategi skal takeaway, mad ud af huset og brunch være med til at løfte Restaurant Flammen fri af den opfattelse, at det er alene er en restaurantkæde.

Det fortalte direktør Piet Klein til FødevareWatch tilbage i februar, men siden har coronapandemien sat fart under beslutningerne om at gå nye veje.

Til Jydskevestkysten siger samme direktør, at man i løbet af de seneste måneder har rullet sine brunch- og frokostbuffet-koncepter ud i indtil videre fem restauranter.

"Det er noget, vi har fremrykket på grund af den her krise. Vi er en virksomhed, som kæmper os ud af det, når vi er udfordret. Så derfor har vi sat takeaway i søen i alle butikker, og nu kommer så brunch og frokosbuffeten," siger Piet Klein til avisen.

Kæden består af i alt 15 Flammen-restauranter i hele landet.

Restaurantkæde vil trodse markedet og åbne nye steder Flammen satser på selskaber og events med ny strategi Flammen-chef: "Det rammer os som en hammer i hovedet"

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter