FødevareWatch

Arla hitter og halter i Kina

Mejerikoncernen Arla har succes med ny børneost i Kina. Modsat halter salget af økologisk mælkepulver på grund af stigende konkurrence, fortæller koncerndirektør for Arla International.

Arla har tidligere oplevet stor efterspørgsel på mælkepulver i Kina, men nu er konkurrencen øget.

Kinesisk madkultur giver Arla panderynker. I en årrække har mejerikoncernen forsøgt sig med en række tiltag på ostefronten i Kina, og efter flere fejlskud har man nu fundet en succesformel til børnene.

Det er såkaldte Lollipops, der er en børnevenlig snackost i kinesisk udgave, der hitter hos de kinesiske børn og deres forældre.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier