FødevareWatch

Stor kampagne skal øge dansk mejerieksport til Kina

Med 30 mio. kr. i ryggen skal en treårig EU-støttet kampagne fra Mejeriforeningen øge salget af dansk modermælkserstatning og ost på voksende kinesiske marked for økologi.

Foto: Colourbox

Med et budget på 30 mio. kr. har Mejeriforeningen i samarbejde med en række danske mejerier indledt en en treårig kampagne med sigte på de kinesiske marked.

Det skriver Mejeriforeningen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier