FødevareWatch

Nye produkter og markeder skal løfte Daloon med 25 procent

Med sin hollandske ejer i ryggen er der kommet vækst på menuen hos Daloon. Forretningen skal i de kommende tre år forbedres med 25 pct., siger adm. direktør Peder Andersen.

Det er i meget høj grad stadig de klassiske forårsruller, der udgør forretningen Daloon. Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Godt fire år efter at Daloon-koncernen blev solgt til hollandske Izico – i dag Goodlife Foods – er der kommet vækst og ekspansion på strategipapiret.

Siden overtagelsen af Daloon er produktionen i Nyborg blevet udvidet, og såvel organisation som forårsrulleproduktion står nu et sted, hvor der skal drages nytte af, at man er blevet del af en større koncern med i alt syv selskaber i Danmark, Holland, Belgien og Storbritannien.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier