Nye produkter og markeder skal løfte Daloon med 25 procent

Med sin hollandske ejer i ryggen er der kommet vækst på menuen hos Daloon. Forretningen skal i de kommende tre år forbedres med 25 pct., siger adm. direktør Peder Andersen.
Det er i meget høj grad stadig de klassiske forårsruller, der udgør forretningen Daloon. | Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier
Det er i meget høj grad stadig de klassiske forårsruller, der udgør forretningen Daloon. | Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Godt fire år efter at Daloon-koncernen blev solgt til hollandske Izico – i dag Goodlife Foods – er der kommet vækst og ekspansion på strategipapiret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også