FødevareWatch

Ny Good Food Group-topchef vil skære ind til benet: "Vi har tabt lidt relevans"

En målrettet indsats mod unge forbrugere skal sikre fremtidens vækst i fødevarekoncernen Good Food Group, fastslår den nye direktør Lillie Li Valeur. Virksomheden skal desuden på opkøbsjagt.

Lillie Li Valeur har tidligere stået i spidsen for kakaomærket Cocio, som Arla ejer. Samlet har hun arbejdet 18 år i mejerikoncernen, før hun kom til Good Food Group. Foto: PR/Good Food Group

Mærker som Svansø og Skælskør Frugtplantage skal støves af, så de i højere grad appellerer til yngre forbrugere.

Det er konklusionen fra Lillie Li Valeur efter hendes første måneder i direktørstolen hos Good Food Group.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier