FødevareWatch

Ny Good Food Group-topchef vil skære ind til benet: "Vi har tabt lidt relevans"

En målrettet indsats mod unge forbrugere skal sikre fremtidens vækst i fødevarekoncernen Good Food Group, fastslår den nye direktør Lillie Li Valeur. Virksomheden skal desuden på opkøbsjagt.

Lillie Li Valeur har tidligere stået i spidsen for kakaomærket Cocio, som Arla ejer. Samlet har hun arbejdet 18 år i mejerikoncernen, før hun kom til Good Food Group. | Foto: PR/Good Food Group

Mærker som Svansø og Skælskør Frugtplantage skal støves af, så de i højere grad appellerer til yngre forbrugere.

Det er konklusionen fra Lillie Li Valeur efter hendes første måneder i direktørstolen hos Good Food Group.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier