FødevareWatch

Ny Good Food Group-topchef vil skære ind til benet: "Vi har tabt lidt relevans"

En målrettet indsats mod unge forbrugere skal sikre fremtidens vækst i fødevarekoncernen Good Food Group, fastslår den nye direktør Lillie Li Valeur. Virksomheden skal desuden på opkøbsjagt.

Lillie Li Valeur har tidligere stået i spidsen for kakaomærket Cocio, som Arla ejer. Samlet har hun arbejdet 18 år i mejerikoncernen, før hun kom til Good Food Group. Foto: PR/Good Food Group

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier