Starbucks introducerer Beyond Meat og Oatly i Kina

Starbucks, der har genåbnet 95 pct. af sine kaffebarer i Kina, indgår et samarbejde med producenten af alternativer til kød og med den svenske plantedriksproducent.
Foto: MOE DOIRON/REUTERS / Ritzau Scanpix
Foto: MOE DOIRON/REUTERS / Ritzau Scanpix

Et samarbejde mellem Starbucks og Beyond Meat betyder, at den amerikanske producent af alternativer til kød nu endelig kan få døren åbnet til det store kinesiske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter