Ismand med italienske rødder har succes med private label-salg til restaurantkæder

20.000 liter italiensk is har Rasmus De Martino Kristensen i det seneste år solgt gennem virksomheden Palermo Gelato. Siden 2016 har de italienske opskrifter og ingredienser været hovedfokus.
"Jeg regner med, at årets bruttofortjeneste stiger med 30 pct.," siger Rasmus De Martino Kristensen, der står bag Palermo Gelato. | Foto: PR / Palermo Gelato
"Jeg regner med, at årets bruttofortjeneste stiger med 30 pct.," siger Rasmus De Martino Kristensen, der står bag Palermo Gelato. | Foto: PR / Palermo Gelato

Pistacienødder, friske citroner og mørk chokolade udgør nogle af grundingredienserne, når den sicilianske Maestro de gelato laver is til Rasmus De Martino Kristensen og hans virksomhed Palermo Gelato.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter