FødevareWatch Briefing - uge 4: Private label-lancering, Meny-fremtid og penge til bagerisektoren

Anine Holmelund Frandsen og Jørgen Rudbeck taler om nogle af ugens markante historier fra FødevareWatch. I denne uge handler det om Coops private label-kampagne, om Menys udfordringer og muligheder og om nogle af de mange penge, som er blevet skudt ind i et par kendte virksomheder.

 

Abonnér på FødevareWatch Briefing her:

Apple Podcast

Spotify

Google Podcast
 


Ugens fremhævede historier:

Coop blæser til angreb med egne mærker

Udgør en fjerdedel af omsætningen: Rema 1000 satser mere på private label

 

Meny vrider dråber af fremgang ud af forretningen

Meny presses fra flere sider men kædedirektør har planen klar til ny vækst

 

Bagerkæde kaster flere millioner efter nyt franchisekoncept

Lagekagehuset-makkerpar skyder tocifret millionbeløb i kaffeprojekt

Bagervirksomhed får mindre kapitalindsprøjtning efter millionunderskud

Seneste udsendelser:

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter