FødevareWatch

Coop blæser til angreb med egne mærker

Coop lancerer det største fremstød i mange år for koncernens egne mærker. Målet er at øge salget af Coop-varer med 300 mio. kr. om året.

Udover det store Coop-brand har detailkoncernen også egne mærker som Änglamark, X-tra og 365. | Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix

Fra denne uge kommer Coops private labels eller egne mærker til at fylde mere, når kunderne bevæger sig rundt i butikkerne eller tager et kig i de tilbageværende tilbudsaviser.

Detailkoncernen tager efter et par års tilløb hul på en større kampagne under overskriften "Mere værdi for pengene", som udover at sætte spot på X-tra og Änglamark-brandet særligt har særligt fokus på at bringe produkterne fra Coop-linjen frem i lyset.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier