Dansk handelsselskab: Kinesere stiller flere kritiske spørgsmål til vores mælkepulver

Eksportvirksomheden Royal Blvd., der er specialiseret i det kinesiske marked, møder større skepsis hos sine kinesiske kunder efter sagen fra Mille Food. "I Kina hører de bare Danmark," lyder det.
Sagen i Mille Food er særlig følsom, fordi den i sidste ende handler om børn, lyder det. | Foto: Carlos Barria/Reuters/Ritzau Scanpix
Sagen i Mille Food er særlig følsom, fordi den i sidste ende handler om børn, lyder det. | Foto: Carlos Barria/Reuters/Ritzau Scanpix

Hos det danske handelsselskab Royal Blvd., der arbejder specifikt med det kinesiske marked, oplever man, at sagen om problemerne i Mille Food begynder at brede sig i Kina.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter