FødevareWatch

Dansk handelsselskab: Kinesere stiller flere kritiske spørgsmål til vores mælkepulver

Eksportvirksomheden Royal Blvd., der er specialiseret i det kinesiske marked, møder større skepsis hos sine kinesiske kunder efter sagen fra Mille Food. "I Kina hører de bare Danmark," lyder det.

Sagen i Mille Food er særlig følsom, fordi den i sidste ende handler om børn, lyder det. | Foto: Carlos Barria/Reuters/Ritzau Scanpix

Hos det danske handelsselskab Royal Blvd., der arbejder specifikt med det kinesiske marked, oplever man, at sagen om problemerne i Mille Food begynder at brede sig i Kina.

"Vi kan se, hvordan historien om Mille Food begynder at sprede sig på de kinesiske medier og forskellige online kanaler som Wechat lige nu," siger Lars Burkal, partner i Royal Blvd.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier