Lille smørrebrødskæde overhaler detailsalg: Omsætter for 1 million per kvadratmeter

En stand er blevet til fire hos Hallernes Smørrebrød siden grundlæggelsen i 2012. Samtidig er omsætningen stukket i vejret med 1500 pct., fortæller direktør Mikkel Sarbo.
Serieiværksætter Mikkel Sarbo, Guldsmed og journalist Lars Hilden (th.), samt arkitekt Lars Hilfling (tv.), står bag Hallernes Smørrebrød, hvis første butik åbnede i Torvehallerne i 2012. | Foto: Torvehallerne KBH
Serieiværksætter Mikkel Sarbo, Guldsmed og journalist Lars Hilden (th.), samt arkitekt Lars Hilfling (tv.), står bag Hallernes Smørrebrød, hvis første butik åbnede i Torvehallerne i 2012. | Foto: Torvehallerne KBH

Hallernes Smørrebrøds mest indbringende butik sælger for 1 mio. kr. per kvadratmeter årligt. Smørrebrødsbaren er placeret i en dobbeltstand på 25 kvadratmeter midt i Torvehallerne i det indre København, og her har minikæden på i alt fire forretninger formået at overhale detailbutikkerne indenom, ifølge medstifter og serieiværksætter Mikkel Sarbo.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter