Undersøgelse: Europæiske unge er vilde med økologi

Ifølge en analyse fra Mintel er unge europæere mellem 16 og 34 år de mest tilbøjelige til at købe økologiske varer.
Foto: Mik Eskestad/ERH
Foto: Mik Eskestad/ERH

Ifølge en analytiker fra analysehuset Mintel kan økologiske producenter få gavn af den øgede klimabevidsthed, der særligt fylder hos de yngre målgrupper.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også