Norsk pizzakæde fordobler resultat og forbereder sig på stærkere konkurrence

Der er kamp om de norske pizzakunder, men i 2018 lykkedes det pizzakæden Peppes Pizza at fordoble resultatet før skat. Direktøren håber ikke, at den intensiverede konkurrence vil ende i en norsk priskrig.
Foto: Henry Nicholls/REUTERS / X06612
Foto: Henry Nicholls/REUTERS / X06612

Med store kædeaktører som Dominos, Pizzabakeren og Peppes Pizza og mindre aktører som Olivias og Villa Paradiso har de norske pizzaelskere masser af muligheder for at få stillet sulten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter