FødevareWatch

Daloon-direktør skal skabe tidssvarende brand: Vil ikke være kendt for fedtet friture

Hos Daloon er den store udfordring at gøre brandet mere relevant for især yngre forbrugere. Derfor skal der nye produkter i ovnen i Nyborg. "Der er stadig et kæmpe uudnyttet potentiale," siger direktøren.

Peder Andersen, adm. direktør i Daloon fra Nyborg, hvor man har beholdt de gamle mødelokaler med bl.a. avisudklip fra gennem tiden og kinesiske artefakter. | Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Hvis du tænker på Daloon, tænker du nok på forårsruller. Og hvis du tænker på forårsruller, tænker du nok på Daloon.

"Vi er privilegeret af, at vi mere eller mindre er kategorien herhjemme i Danmark. Det er en fordel, men det forpligter også," siger Peder Andersen, adm. direktør i Daloon, der holder til i Nyborg, hvor FødevareWatch møder ham.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fynsk frugtkoncern fordobler resultatet

I et år hvor omsætningen i Orskov Foods er gået tilbage med hele 11 pct., har den fynske frugtkoncern formået at løfte bundlinjen tilbage på rekordniveau. Lavt prisniveau presser fortsat dansk frugtavl hårdt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier