FødevareWatch

Daloon-direktør skal skabe tidssvarende brand: Vil ikke være kendt for fedtet friture

Hos Daloon er den store udfordring at gøre brandet mere relevant for især yngre forbrugere. Derfor skal der nye produkter i ovnen i Nyborg. "Der er stadig et kæmpe uudnyttet potentiale," siger direktøren.

Peder Andersen, adm. direktør i Daloon fra Nyborg, hvor man har beholdt de gamle mødelokaler med bl.a. avisudklip fra gennem tiden og kinesiske artefakter. Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier