Ny topchef vil skrue ned for fødevarerne i Unilever

Det har i de seneste fire år været småt med væksten i konglomeratet Unilever. Det vil den nye topchef Alan Jope lave om på ved i højere grad at satse på skønhedsprodukter og brands.
Unilever ejer blandt andet brands som Knorr og Frisko.
Unilever ejer blandt andet brands som Knorr og Frisko.

Skotten Alan Jope, der tiltrådte stillingen som topchef i Unilever i januar, har for første gang sat ord på, hvad der skal ske i koncernen, som i de seneste fire regnskabsår kun har noteret sig en lav vækst i salget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også