Unilevers salg bliver boostet af højere priser

Konglomeratet Unilever vokser 3,1 pct. i årets første kvartal. Fremgangen er især drevet af Asien og højere priser på produkterne – og ikke en stigende volumen.
Foto: /ritzau/AP Photo/Matt Dunham
Foto: /ritzau/AP Photo/Matt Dunham

I årets første tre måneder er det underliggende salg hos konglomeratet Unilever gået frem med 3,1 pct., hvilket er over forventningerne. Det skyldes især en positiv udvikling i Asien og stigende priser, skriver flere medier, heriblandt Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også