Convenience-underskud tager toppen af Cofoco Food

Salget af convenience har endnu ikke givet overskud hos den del af Cofoco-virksomheden, der skiftede navn til Cofoco Food i det forgange år. Nu skal forretningen give plus, siger direktøren.

I den del af Cofoco, der leverer måltidsløsninger til detailhandlen herunder bl.a. 7-Eleven, Cofoco Food Aps, er der plus på bundlinjen. Adm. direktør Kåre Find Nielsen er tilfreds med det positive resultat.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også