En ny strategi med fokus på de større kunder er lykkedes i første kvartal for den store servicekoncern ISS. Det skriver Børsen.
Virksomheden leverer en omsætning på 18,7 mia. kr., hvilket er over de 17,8 mia. kr., som analytikerne forventede.
"Det er jo en stærk start på året, der kommer efter et godt år i 2018, hvor vi har fastholdt flere kunder, end vi normalt har. Det er et udtryk for, at den strategi, vi har lagt for dagen, med at fokusere på key accounts kommer igennem," siger adm. direktør for ISS, Jeff Gravenhorst, til mediet.
Blandt andet er ISS i gang med at sælge 50 pct. af sine kunder fra som led i den store strategiændring. Strategien indebærer at frasælge organisationer i 13 lande med i alt 100.000 medarbejdere, fremgår det.
Nordea hæver ISS-kursmål med en flad tyver efter regnskab
ISS-topchef: Frasalg skrider frem og holder sig inden for tidsplanen
ISS ser frem til vokseværk i 2019 efter slankekur