Dansk honningproducent vil ind på helt nye hylder

Jakobsens vil ikke længere alene være kendt for sin honning. Fra sommeren 2019 kan forbrugerne også finde blandt andet dressinger med navnet "Jakobsens". Salgskurven skal jævnes ud over hele året, forklarer direktøren.
Foto: JENS DRESLING/Ritzau
Foto: JENS DRESLING/Ritzau

Salget af honning topper i efteråret og henover vinteren, når vi danskere får snue og har brug for en kop varm te med honning. Og efterfølgende falder salget så henover en varm sommer, hvor vi hellere vil drikke rosé, fortæller adm. direktør Helle Reinevald for Jakobsens til FødevareWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter