Stor kyllingeproducent vil løfte markedet for hverdagskyllinger

Rose, der er ejet af HKScan Danmark, sigter efter de 85 pct. af kyllingemarkedet, som udgøres af salget til danskernes hverdagsmåltider, og har derfor iværksat en større forandring af brand og produkter.
Fremtidens poser og emballager fra Rose bliver langt mere gennemsigtige end tilfældet har været hidtil. | Foto: HKScan/PR
Fremtidens poser og emballager fra Rose bliver langt mere gennemsigtige end tilfældet har været hidtil. | Foto: HKScan/PR

Med en ambition om at løfte midterfeltet af kyllingeprodukter, som forbrugerne finder i detailhandlens kølemontre, har det store, danske kyllingebrand Rose skudt gang i en transformering af brandet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter