FødevareWatch

Stor kyllingeproducent vil løfte markedet for hverdagskyllinger

Rose, der er ejet af HKScan Danmark, sigter efter de 85 pct. af kyllingemarkedet, som udgøres af salget til danskernes hverdagsmåltider, og har derfor iværksat en større forandring af brand og produkter.

Fremtidens poser og emballager fra Rose bliver langt mere gennemsigtige end tilfældet har været hidtil. | Foto: HKScan/PR

Med en ambition om at løfte midterfeltet af kyllingeprodukter, som forbrugerne finder i detailhandlens kølemontre, har det store, danske kyllingebrand Rose skudt gang i en transformering af brandet.

"Det er en stor konvertering i Rose, og det skal være med til at løfte kendskabet til Rose-mærket og til dansk kylling i det hele taget. En stor del af kylling i især away from home-markedet kommer fra udlandet, og det vil vi gerne være med til at lave om på," siger Mads Thygesen, der er kategori- og marketingansvarlig i HKScan Danmark og har brandet Rose.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier