Kampen i køledisken: For at komme ind skal en konkurrent skubbes ud

At lande en spot-kampagne kræver aha-fornemmelser og et "lucky punch", vurderer adm. direktør i fødevareselskabet Bigfood, som blandt andet sælger spotvarer til detailhandlen. Samtidig ser den danske forbruger gerne, at de nye varer ikke koster mere end en femmer.
Adm. direktør Henrik Nørby stiftede Bigfood Danmark etableret i 2010, under sloganet "driving food innovation" sammen med en tysk samarbejdspartner. | Foto: Bigfood
Adm. direktør Henrik Nørby stiftede Bigfood Danmark etableret i 2010, under sloganet "driving food innovation" sammen med en tysk samarbejdspartner. | Foto: Bigfood

Det er ikke en ny sang i fødevarebranchen, at producenter mener, at detailhandlen kan være tung at danse med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter