Arla-chef: Direkte onlinesalg til forbrugere skal ikke konkurrere med kunders indsats

Væksten i salget af dagligvarer på nettet kommer ikke til at rulle hen over Arla, hvis det står til Europa-chef Peter Giørtz-Carlsen. Mejerikoncernen har flere onlinebutikker med direkte kontakt til forbrugere, men de kommer ikke til at være konkurrenter til kunderne, siger han.
Arla har netop lanceret den økologiske mælkeerstatningsserie Baby & Me i Storbritannien. Fra start er den kun mulig at finde i Arlas egen onlinebutik og på Amazon Marketplace.
Arla har netop lanceret den økologiske mælkeerstatningsserie Baby & Me i Storbritannien. Fra start er den kun mulig at finde i Arlas egen onlinebutik og på Amazon Marketplace.

Salget af varer fra detailkoncernes onlineinitiativer vokser, og det samme gør Arlas salg på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også