Arlas handelsdivision sælger flere og flere varer uden for Europa

Ifølge direktøren i Arla Trading ryger en stadig større del af divisionens produkter ud fra Europa og videre til Mellemøsten, Afrika, USA og i særdeleshed Asien. Den udvikling vil formentligt fortsætte i fremtiden.
Foto: Arla
Foto: Arla

Når et af Arlas mange mejerier producerer mozzarella, skiveskåret gouda eller proteinpulver til brug hos industrivirksomheder og foodservicekoncerner, ryger det stadig oftere af sted mod adresser uden for Europas grænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også