Royalt fremstød skal øge danske fødevarers fodaftryk i Italien

En stribe danske fødevarevirksomheder drager til november til Italien, hvor de sammen med Kongehuset skal skabe opmærksomhed om danske produkter. På trods af at landet aftager danske varer i stor stil, kan de 60 millioner italienere sagtens spise flere danske fødevarer, hedder det.
Foto: /Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen
Foto: /Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen

Kronprinseparret skal agere opmærksomhedsgivende frontfigurer i et stort anlagt eksportfremstød til Italien i november.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også