BKI-chef: Investeringer i effektivitet holder ikke evigt

Den aarhusianske kaffekæmpe BKI øger det samlede salg, men ifølge adm. direktør Poul Zacho, er enden nær, når det kommer til kaffekampen om at presse hinanden ned i pris i detailhandlen. Han forudser en udfordrende fremtid.
Foto: Klaus Gottfredsen
Foto: Klaus Gottfredsen

Som såkaldt trafikskaber har kaffen i mange år været et af de hjørner af detailbutikkerne, hvor kampen om priser og kunder har været skarpest.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også