Kaffeselskab øger omsætningen og kaster millionbeløb efter nyt risteri

Et nyt risteri og en stigende interesse for kaffe af høj kvalitet skal få Kontra til at flyve videre på vækstbølgen, fortæller direktøren. I 2017 gik selskabet dog for første gang i lang tid tilbage på bundlinjen.

Med over 20 års erfaring fra den danske kaffescene har Kurt Dalsgaard fra tætteste hold mærket, hvordan danskerne foretrækker at drikke deres "black power".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også