Geia Food-direktør: Stort pres på os leverandører er et vilkår

Det nordjyske handelsselskab, der i 2017 blev solgt til et norsk investeringsselskab, har en ambition om at vokse med 5-10 pct. på toplinjen hvert år. Det skal særligt ske gennem en øget indsats på detailkæderne i Norge og Sverige, fortæller direktøren.

Geia Food, der handler med føde- og drikkevarer i primært Skandinavien, tog for første gang i fem år et skridt tilbage på bundlinjen i 2017.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også