Dyr kylling sikrer dansk handelsselskab omsætningsfremgang på 200 mio kr

Det sjællandske handelsselskab BPI har ambitioner om at vokse med 10-15 pct. på toplinjen hvert år. I 2017 overgik selskabet, som sælger massivt i Mellemøsten, den forventning. Det fortæller direktøren, der har mere end 40 års erfaring fra fødevarebranchen.
Foto: BPI
Foto: BPI

Ole Hansen må efterhånden kende de fleste kroge i Københavns Lufthavn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også