FødevareWatch

Orklas første kvartal skuffer analytikere

Den store norske koncern købte to danske selskaber i årets første kvartal, men nøgletallene kunne ikke helt følge med analytikernes forudgående forventninger.

Foto: Orkla/PR

Det norske fødevareselskab Orkla ejer en stribe af kendte mærkevarer på de danske supermarkedshylder, og det medvirker til, at selskabet kvartal for kvartal vokser sig større.

Sådan er det også gået i årets første tre måneder, hvor nøgletallene dog er lavere, end hvad de fleste analytikere, der følger det børsnoterede selskab forventede. Det viser et nyt regnskab for årets første kvartal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier