Aarstiderne eksperimenterer i jagten på yderligere fremgang

Der er stadig mange uopdyrkede forretningsområder for måltidskasseselskabet Aarstiderne, der lytter til kunderne i innovationsprocessen.
Solen skinner i ansigtet på Annette Hartvig Larsen, adm. direktør for Aarstiderne. Hun kan glæde sig over, at 2017 bød på endnu et rekordregnskab. | Foto: Ritzau Scanpix/Morten Germund
Solen skinner i ansigtet på Annette Hartvig Larsen, adm. direktør for Aarstiderne. Hun kan glæde sig over, at 2017 bød på endnu et rekordregnskab. | Foto: Ritzau Scanpix/Morten Germund

Aarstiderne har efterhånden opbygget en stor kundeportefølje, som benytter måltidskasseselskabets økologiske råvarer som fundament for aftensmåltidet eller det daglige frugtindtag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også