Netto-kunder kan fremover spore tunfiskere

Dansk Supermarked lancerer i Føtex, Netto og Bilka en mulighed for kunder at tjekke, hvorfra tunen i koncernens private label-produkter kommer fra.

WWF Verdensnaturfonden rejste for knap et år siden fem krav i en kampagne, der skulle gøre de danske supermarkeder mere bæredygtige på blandt andet fiskeri, og det har vundet gehør hos blandt andet Dansk Supermarked, der gennem flere år har arbejdet sammen med organisationen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også