FødevareWatch

Hot n'Sweet-salg skal øge sælgers fokus på vin og sirup

Konkurrencen på vodkashots er så hård i Danmark, at det vil kræve store beløb at hæve salget af Hot n'Sweet. Derfor sælger Strandgaarden mærket til Arcus og skærper i stedet virksomhedens vinprofil  samt styrker salgsindsatsen på sirup.

Foto: Joachim Adrian/Polfoto/Arkiv

Det nordsjællandske spiritus- og vinselskab vil finjustere dets vinprofil og øge salgskræfterne på salget af sirup efter salget af Hot n'Sweet til norske Arcus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier