Hot n'Sweet-salg skal øge sælgers fokus på vin og sirup

Konkurrencen på vodkashots er så hård i Danmark, at det vil kræve store beløb at hæve salget af Hot n'Sweet. Derfor sælger Strandgaarden mærket til Arcus og skærper i stedet virksomhedens vinprofil  samt styrker salgsindsatsen på sirup.
Foto: Joachim Adrian/Polfoto/Arkiv
Foto: Joachim Adrian/Polfoto/Arkiv

Det nordsjællandske spiritus- og vinselskab vil finjustere dets vinprofil og øge salgskræfterne på salget af sirup efter salget af Hot n'Sweet til norske Arcus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også