Unge iværksættere vil genoplive markedet for kokosvand

Som knopskud fra en større britisk læskekoncern vil to unge iværksættere genintroducere og bygge det danske marked for kokosvand op. Første stop er conveniencebutikkerne.
I øjeblikket har selskabet primært salg online, men arbejder hårdt på at komme ind i 7-Eleven og f.eks. Circle K. | Foto: Joachim Adrian/Polfoto/Arkiv
I øjeblikket har selskabet primært salg online, men arbejder hårdt på at komme ind i 7-Eleven og f.eks. Circle K. | Foto: Joachim Adrian/Polfoto/Arkiv

En bølge af kokosvandprodukter skyllede ind over det danske og globale dagligvare- og conveniecemarked for få år tilbage. Mens bølgen bed sig fast på store markeder som USA, Storbritannien og Brasilien, trak den sig tilbage i Danmark ligeså hurtigt, som den var kommet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også