Danske bryggerier er blevet lune på at lave undermærker

Der er kommet et nyt våben i kampen om at få fat i en større kundegruppe og skabe ekstra indtjening. Flere bryggerier er begyndt at benytte sig af det, mens andre overvejer det.
Foto: Ritzau/Casper Dalhoff/Arkiv
Foto: Ritzau/Casper Dalhoff/Arkiv

Nogle bryggerier gør det, fordi de gerne vil have et dyrere mærke, som kan tjene flere penge. Andre gør det, fordi de gerne vil have et billigere mærke, som kan tjene flere penge. Begge strategier handler dog om, at man gerne vil have fat i flere forbrugere, om så det er hipstere eller hr. og fru Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også