Coop klar til at skilte bedre på hylderne med specialøl

Det kan være misvisende for kunderne, når en Budweiser fra verdens største bryggerikoncern står side om side med en specialøl fra et lille dansk bryggeri. Det kan Coop godt se, og koncernen er åben for en dialog om kategorier inden for specialøl.

Det er ikke altid lige til at skelne, hvad der er hvad, når kunderne skal vælge øl på supermarkedernes hylder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også