FødevareWatch

Dansk læskedriksfirma henter inspiration hos Nike og Porsche i ny strategi

Søren Holm Jensen tog turen fra Carlsberg til Co-Ro, hvor han som topchef har iværksat en storstilet strategi, der skal sætte yderligere turbo på eksporten.

Foto: Pressefoto Co-Ro

Med den stejlende hest som galionsfigur er Porsche mest kendt for at sælge hurtige sportsvogne. Men over de seneste årtier har Stuttgart-selskabet udvidet brandet til også at omfavne SUV's, solbriller, ure, kuglepenne og mange andre designprodukter. På samme måde har Nike haft succes med at strække sit brand og gå fra skoproducent til et omspændende varemærke.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier