Carlsberg sender kæmpe reklamebudget i udbud

Budgettet dækker 30 markeder globalt og vinderen skal være med til at relancere Carlsberg og alle de øvrige mærker op til bryggeriets 170 års fødselsdag i efteråret.
Foto: CarlsbergUK/Twitter
Foto: CarlsbergUK/Twitter
AF SØREN KRAGBALLE

For første gang siden 2013 har Carlsberg sendt et af sine største reklamebudgetter i udbud. Budgettet, der omfatter 30 markeder, bliver i dag håndteret af det internationale bureau OMD, der også har fået chancen for at beholde den store forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også