Arla sælger nu Cocio i 20 markeder

Den gamle pølsevognsfavorit gemmer på et globalt potentiale. Arla tester 'Congo-bajeren' i mange nye markeder, hvor den særligt vinder frem hos de yngre forbrugere.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Siden 1953 er chokolademælken Cocio blevet solgt i de danske pølsevogne. Drikkens popularitet er igennem årene steget i Danmark, hvor den har fået kælenavnet Congo-bajer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også