Både mælk og øl gennemgår en premium-udvikling

Er der for meget af noget, så skal man finde ud af, hvordan man kan tage mere for det. Både øl- og mælkeindustrien er gået i den dyre retning. Hos Carlsberg hedder det premium, og hos Arla hedder det forædling.
Foto: Joachim Adrian/POLFOTO
Foto: Joachim Adrian/POLFOTO

Blå Arla-kartoner fyldt med mælk står i aneløse rækker i supermarkederne. Dette samme gør grønne Tuborg-dåser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også