Coca-Cola i nyt fremstød for sukkerfri sodavand

En ny kampagne skal styrke salget af Coca-Colas Zero Sugar i Europa.
Foto: Jesper Dall
Foto: Jesper Dall

Coca-Cola vil sælge mere light-sodavand i Europa, og derfor skyder virksomheden nu 38,6 mio. kr. efter en markedsføringskampagne, der skal overbevise europæerne om alle Coca-Cola Zero Sugars herligheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også