FødevareWatch

Coca-Cola i nyt fremstød for sukkerfri sodavand

En ny kampagne skal styrke salget af Coca-Colas Zero Sugar i Europa.

Foto: Jesper Dall

Coca-Cola vil sælge mere light-sodavand i Europa, og derfor skyder virksomheden nu 38,6 mio. kr. efter en markedsføringskampagne, der skal overbevise europæerne om alle Coca-Cola Zero Sugars herligheder.

Kampagnen gik i luften 16. januar. Det skriver Food Bev.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier