Ikea går efter bæredygtig profil med nyt kaffekoncept

Den svenske møbelgigant lancerer et nyt kaffekoncept, der bliver tilknyttet mastodontens 380 varehuse verden over. Det sker for at give selskabet en mere bæredygtig profil.
Ikeas nye kaffe, Påtår. | Foto: Ikea.
Ikeas nye kaffe, Påtår. | Foto: Ikea.

Det blå-gule møbelmekka har en voksende fødevaregren til dets 380 butikker verden over, og nu omlægger virksomheden kaffedelen til økologi samtidig med, at kaffekonceptet bliver relanceret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også