Arla vil have dig til at drikke mælke-sodavand

Mejerikoncernen vil tredoble sin omsætning på drikkevarer med ca. 3,4 mia. kr. inden 2020 ved bl.a. at satse på sodavands-udfordrende mælkedrikke med brus.
Eva Mendes blev i 2010 en meget omtalt reklamemodel for Arlas populære mælkedrik Cocio. | Foto: Serge Hoeltschi
Eva Mendes blev i 2010 en meget omtalt reklamemodel for Arlas populære mælkedrik Cocio. | Foto: Serge Hoeltschi

Udvalget af forskellige proteinberigede mælkedrikke er de seneste par år vokset støt i de danske supermarkeder. Nu barsler Arla med en ny strategi, der skal tredoble virksomhedens omsætning på drikkevarer fra 230 mio. euro (ca. 1,7 mia. kr.) i 2015 frem til 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også