Økologisk juiceselskab vil sælge H.C. Andersen-vand i Kina

I 2016 har de fornyet en læskeklassiker og etableret et samarbejde med et luksushotel. Sjællandske Juicorganic har valgt en utraditionel forretningsmodel, hvor nye forsøg er livsnerven. Det koster fejl, men samtidig skaber det en sjov og dynamisk arbejdsplads, siger ejeren.
Foto: PR/Juicorganic
Foto: PR/Juicorganic

Sikrijusima - navnet på Juicorganics ejere smager umiddelbart lidt af Japan, men faktisk bliver det ikke mere dansk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også