Sodavandsmand vil udnytte hul i det økologiske marked

Efter 13 år hos Carlsberg er Brian Hougaard hoppet på hovedet direkte ned i den økologiske bølge, som endnu ikke har oversvømmet markedet for sodavand. Økologien har skabt et hul til nye innovative spillere, mener han.

Udover Naturfrisk, grundlagt af Niels Rømer tilbage i 1998, har der kun været gjort sporadiske danske sodavandsforsøg på at tage kampen op med dominerende produktporteføljer fra eksempelvis Coca-Cola, Pepsi og Schweppes-koncernerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter