FødevareWatch

Orana går efter tocifret vækst i hotel- og cafebranchen

Juicefabrikanten Orana går målrettet efter foodservice-sektoren. Væksten skal hovedsageligt ske i Asien, hvor man allerede har set trecifrede vækstrater, og forventningen til fremtiden lyder på intet under to cifre.

Niels Østerberg, adm. direktør for den danske juiceproducent Orana A/S. | Foto: Carsten Andreasen/Polfoto/Arkiv

Mere velstand i Asien gør foodservice-sektoren til et yderst attraktivt marked for danske Orana A/S.

Hidtil har virksomheden hovedsageligt været kendt for at producere juicekoncentrater, men vil nu også gå efter det voksende marked for salg til cafeer og hoteller.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier